Czy istnieje możliwość zamówienia rozmiaru większego niż w tabeli rozmiarów oraz w konfiguratorze dostępnych w Państwa sklepie?

Każdy model ma ściśle określony zakres rozmiarów widoczny PARAMETRACH PRODUKTU i w konfiguratorze. Podany zakres wynika z naszego długoletniego doświadczenia producenta (SWEPOL) i znajomości naszych możliwości technologicznych. Jest on na bieżąco aktualizowany w oparciu o naszą aktualną wiedzę w tym zakresie.  Zachęcamy jednak do wysłania zapytania, poprzez formularz ZAPYTAJ O PRODUKT.  Postaramy się doradzić, zaproponować ewentualne zmiany lub podobny produkt.

Chciałbym dokonać większych zmian w produkcie niż jest to możliwe z pozycji konfiguratora, czy wykonujecie Państwo takie usługi?

Proszę szczegółowo opisać zmiany, jakich chcecie dokonać w wybranym modelu biżuterii. Udzielimy jak najszybciej odpowiedzi wraz z wyceną takiej usługi oraz sposobem jej realizacji.

Czy istnieje możliwość wykonania graweru według własnego projektu?

Tak, proszę wysłać do nas zapytanie mailem lub za pomocą formularzu ZAPYTAJ O PRODUKT wraz z załączeniem własnego projektu.

Czy pierścionek lub obrączka wygląda na zdjęciu inaczej niż w rzeczywistości?

Prezentowane zdjęcia na stronie sklepu są zdjęciami rzeczywistych produktów. Nie zostały wygenerowane komputerowo. Mając możliwość porównania, uważamy, że nasze produkty wyglądają lepiej niż na zdjęciach. Każde takie porównanie jest jednakże subiektywne. Gdy wyobrazimy sobie realną wielkość pierścionka lub obrączki trzeba pamiętać, że grawer, elementy ozdobne lub kamienie są w rzeczywistości dużo mniejsze i subtelniejsze.

Czy istnieje możliwość zwrotu grawerowanej biżuterii?

Biżuteria grawerowana to rodzaj zamówienia indywidualnego, więc nie podlega zwrotom. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy. W przypadku popełnienia błędu przy doborze odpowiedniego rozmiaru, w ciągu 30 dni od otrzymania produktu można wykonać korektę zakupionej grawerowanej biżuterii na inny rozmiar. Bezpłatna korekta rozmiaru biżuterii może być wykonana 3 rozmiary do góry lub 3 rozmiary w dół. W przypadku większych różnić wyślij do nas formularz wyceny usługi korekty rozmiaru. Szczegóły w regulaminie lub w dziale KOREKTA ROZMIARU  oraz  ZWROTY I REKLAMACJE.

Mam wątpliwości co do noszonego rozmiaru! Nie wiem, jak dokonać prawidłowego pomiaru palca, co Państwo zalecacie?

Metody pomiaru palca znajdziecie w dziale DOBÓR ROZMIARU Najlepiej jednak sprawdzić rozmiar w salonie jubilerskim, gdzie fachowy personel pomoże dokonać właściwego pomiaru. Odczucia co do komfortu noszenia mogą się różnić szczególnie w przypadku obrączek i pierścionków o szerokim profilu. Chcesz zakupić kosztowny model, jednak masz wątpliwości co do rozmiaru? Wyślij do nas zapytanie w tej sprawie, a prześlemy Ci tzw. „obrączki miarowe”, które pozwolą najdokładniej określić noszony przez Ciebie rozmiar.

Popełniłem błąd przy wyborze odpowiedniego rozmiaru, co mam  zrobić?

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu masz możliwość odstąpienia od umowy w trakcie 30 dni, od otrzymania produktu. W tym czasie, zamiast anulować zamówienie, masz możliwość korekty zakupionej biżuterii na inny rozmiar.  Bezpłatna korekta rozmiaru biżuterii może być wykonana 3 rozmiary do góry lub 3 rozmiary w dół. W przypadku większych różnić wyślij do nas formularz wyceny usługi KOREKTY ROZMIARU.

DARMOWA DOSTAWA
na zamówienie od 250zł
SKLEP FIRMOWY SWEPOL
certyfikat jakości producenta
GRAWER GRATIS
projekty indywidualne
KRÓTKI CZAS REALIZACJI
zamówienia indywidualne